تبلیغات
خدمات فنی حمید لاهیجان - وظایف مایع شکن ( آکومولاتور ) در سیکل تبرید چیست ؟
 
خدمات فنی حمید لاهیجان
لاهیجان-خیابان تربیت معلم-نبش تربیت معلم 8 همراه: 09116212921 _ 09113412921
درباره وبلاگ


از اینکه از وبلاگ خدمات فنی حمید لاهیجان بازدید می نمایید متشکریم.
جهت رفاه مشریان گرامی کلیه خدمات در منزل شما انجام میگردد.

مدیر وبلاگ : مهرداد(حمید) حسنی
نظرسنجی
نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟









وظیفه مایع شكن این است كه اگر از طرف اواپراتور مایع بر می گردد در آن بماند تا تبخیر شود. دقت كنید كه اگر از طرف اواپراتور مدام مایع برگردد ، مایع شكن هیچكاره می شود و مجددا مایع به كمپرسور خواهد رسید (از سوراخی كه برای روغن وجود دارد). پس اگر وظیفه مایع شكن تبخیر مایع احتمالی است باید اجازه تبادل حرارت را به آن بدهید. اگر عایق شود این تبخیر انجام نمی شود. خط مكش حتما باید عایق شود چون مسی است و تبادل حرارت آن بالا است و باعث سوپر هیت شدن شدید گاز می شود و كمپرسور صدمه می بیند. وجود مایع شكن یك كمك است و باید اجازه دهید وظیفه اصلی خود را انجام دهید. بله چون عایق ندارد باعث سوپر هیت شدن گاز می شود و باید وظیفه اصلی مایع شكن را فدای این مطلب كنید. 2- فشار تخلیه كمپرسور بستگی به انتخاب كاندنسر دارد. معمولا باید كاندنسر هوایی طوری انتخاب شود كه دمای تقطیر از 50 یا 52 بالاتر نرود. پس اگر دمای محیط به 42 درجه می رسد باید كاندنسر را با اختلاف دمای 8 درجه انتخاب كنید تا دمای تقطیر به 50 درجه برسد. اگر این كار صحیح انجام شود، فشار مبرد R22 در دمای 50 درجه Psi 264 خواهد بود.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :